مزاحم فراری مدونا دوباره بازداشت شد
نوشته شده توسط : gogos

پلیس نگفته است که رابرت دووی هاسکینز در طول یک هفته‌ای که ناپدید شده بود، در کجا به سر می‌برد

مقامات پلیس آمریکا اعلام کرده‌اند مردی را که نزدیک به ۱۶ سال پیش به جرم مزاحمت و تهدید مدونا محکوم شناخته شده بود، یک هفته بعد از فرارش از یک بیمارستان روانی، دوباره بازداشت کرده‌اند.

رابرت دووی هاسکینز که ۵۴ سال دارد، در نزدیکی بیمارستان متروپولیتن در لس‌آنجلس پیدا شده و به بیمارستان محل نگهداریش برگردانده شده است.

پلیس نگفته است که او در طول یک هفته‌ای که ناپدید شده بود، در کجا به سر می‌برد.

آقای هاسکینز از ماه ژوئیه سال گذشته در این بیمارستان بستری بوده است. او در سال ۱۹۹۶ میلادی به ده سال زندان محکوم شد.

روز پنجشنبه، نهم فوریه، پلیس برای پیدا کردن آقای هاسکینز از مردم درخواست کمک کرد و در عین حال، هشدار داد که او گرایشاتی "بسیار روان‌پریشانه" دارد.

به گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، سابقه آقای هاسکینز نشان می‌دهد که او در ژوئیه سال ۲۰۱۱ میلادی هم برای خرابکاری و تخریب اموال عمومی مجرم شناخته شده است.

مدونا، خواننده آمریکایی، در جریان محاکمه آقای هاسکینز در سال ۱۹۹۶ میلادی برای شهادت در دادگاه حاضر شد و گفت که بعد از دیدن او در نزدیکی خانه‌اش در حدود یک سال پیش از آن، دچار کابوس شده است.

او گفت که محافظانش گفته‌اند رابرت دووی هاسکینز مدعی است که مدونا باید با او ازدواج می‌کرد و "اگر او نتواند من (مدونا) را داشته باشد، سرم را گوش تا گوش می‌برد."

اواخر سال ۱۹۹۶ میلادی، زمانی که مدونا در فلوریدا بود، آقای هاسکینز از دیوار خانه او در لس‌آنجلس بالا رفت و به داخل استخر خانه‌اش پرید. در نهایت، محافظان دوبار به او تیراندازی کردند.





:: برچسب‌ها: اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: